DIY - Söt pappershållare

~
En ny kreativ, billig och superenkel DIY!
 
DU BEHÖVER:
Tennisboll
Knappar som ögon
Limpistol
Magnet
Kniv
 
 
Börja med att skära ett snitt med kniven genom halva bollen för munnen. 
 


Limma fast ögonen. Du kan använda nästan vad osm helst för ögon om du inte har knappar. Använd din fantasi! ♥


Dags att limma fast magneten på baksidan av bollen, se till att magneten är nog stark för att kunna hålla upp den.  
 
Om du inte vill ha din pappershållare på kylskåp eller whiteboard kan du i stället limma fast t.ex. en knapp eller sugpropp på baksidan. 
 
Jag skulle ha kallat det "prylhållare" i stället för "pappershållare" för du kan använda den till i princip vad som helst som ryms i munnen, nycklar, papper, kort, pennor o.s.v.
 
 
 
 







Kommentarer
Meia Lindholm

KLART JAG SKA TESTA :D

2013-01-11 | 21:37:33
BLOG: http://meialindholm.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.