DIY - Matte Nail Polish

~
 
Jag hittade detta tips av en slump på internet och tyckte att jag kunde dela med mig av det. Idén är helt enkelt att blanda ner majsstärkelse i nagellacket för att det ska få en matt finish. 
 
Till början var jag väldigt skeptisk mot om det skulle funka, men det gjorde ju det som du ser på bilden här ovanför. Jag blandade i ungefär en matsked majsstärkelse i en nagellacksflaska på 13 ml. 
 
Självklart går ju detta också att göra till ett top coat om du nu inte vill offra ett av dina nagellack. 







Kommentarer
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Coolt:D

2013-03-04 | 18:11:20
BLOG: http://nehaexponerar.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.