DIY - Armband

~
Jag vet att jag har varit väldigt oaktiv under jullovet. Min ursäkt är att jag bara har slappat och varit med familjen under jul och nyår. Men nu ska jag försöka uppdatera bloggen som vanligt igen. 
 
Det här projektet knepade jag ihop idag. 
 
1. Dragkedja
2. Nitar eller liknande
3. Kedja med lås
4. ELD!
5. Sax
6. Limpistol (eller t.ex. superlim)
 
Börja med att lägga ut var du vill ha dina nitar så att de blir jämt placerat.
 
Tryck igenom och sätt fast nitarna som på bilden. 
 
 
 
 
 
Om du inte har nitar eller detaljer som det går att stoppa igenom tyget kan du också använda något annat.
Se till att limma fast det med limpistol eller annat starkt lim. 
 
 
 


 
 
   
          
Det här steget är valfritt, men om du vill kan du ta en tändare och bränna kanterna på dragkedjan. 
 
 
 
         
Nu är det dags att limma fast kedjan och låset på varsin sida om armbandet. Jag använde limpistol. 
 
 
Sen är du KLAR! Såhär blev resultatet ↑







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.