Veckans DIY's (Happy New Year)

~
Veckans DIY's kommer upp idag i stället för imorgon. Anledningen till detta är att jag planerat ett annat inlägg inför morgondagen. Här tipsar jag om lite olika DIY's som passar bra till nyårsafton. 
 
1 } NEW YEARS EVE COCKTAIL DRESS, WithWendy visar en lagomt avancerad klänning som inte bara passar till nyårsafton. 

 
 
2 } PARTY HAT, supersöta hattar som är glittriga, guldiga och festliga. Enkla att göra dessutom. 

 
 
 3 } NEW YEARS EVE CHAMPAGNE GLASSES, det går ju inte att skåla in det nya året utan snygga champagneglas. Dessa är lätta och billiga att knåpa ihop. 








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.