Tips på Prenumerationer

~
Ni vet att det finns hur många tidningar och prenumerationsboxar därute som har med skönhet att göra? Jag sökte upp några saker där du kan få hem något varje månad som har med pyssel och hantverk att göra i stället. 
 
 
1. Först har vi tidningen "Handarbete & Pyssel" som jag hittade på tidningskungen.se. Såhär beskrivs tidningen: ↓
 
 

Köp 7 nummer av Handarbete&Pyssel för 231:- HÄR.

 
 
2. Det här är ännu en tidning som jag hittade på tidningskungen.se.
"101 nya idéer" beskrivs såhär: ↓
 
 
 

Köp 3 nummer av 101 nya idéer för 109:- HÄR.

 
Jag letade länge efter en box som kommer hem varje månad som har med pyssel att göra. Ni kanske känner till "Glossybox" och "Ipsy Bag". Det är alltså ett paket som kommer hem till dig en gång i månaden, och är fylld med olika skönhetsprodukter. Jag hittade "Creative Club" som är ett likadant paket, fast denna innehåller pysselprojekt. 

Såhär beskrivs Creative Club: ↓
Du kan bli medlem i Creative Club och få ett välkomstpaket för 59:- (+39:- för porto & pack). Därefter kostar paketen 179:- (+39:- för porto & pack). Bli medlem HÄR
 

Detta är INTE ett sponsrat inlägg. 







Kommentarer
Kajsa F

Alltså Ida du är otrolig! Vilken oerhört kreativ och duktig människa du är!
Hoppas allt är bra med sig annars och att du får en riktigt god jul ♥

2013-12-17 | 22:34:41

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.