Svar: Matt Presentpapper?

~

Jag hittade samma papper som tjejen som gjort inlägget jag tipsade om använde. Nackdelen är att det är väldigt dyrt, dessutom fraktas det från USA och då kan fraktkostnaden bli hög på det. HÄR finns det papperet. 


Mitt tips är att söka runt lite på Google och Ebay efter "black matte gift wrap". Om du inte hittar något alls kan du alltid slå in dina presenter med vanligt brunt, vitt eller svart presentpapper och sedan måla allt med ett tunt lager av en svart målarfärg med matt finish. Om du vill kan du till och med måla presenten med tavelfärg, då kan du skriva med krita på presenten på riktigt om du vill.

Du hittar svart matt sprayfärg HÄR (du får bläddra ner lite på sidan). Och tavelfärg HÄR. Annars brukar det finnas på de flesta affärer där du köper vanlig målarfärg.

En vit tuschpenna finns i princip överallt. Titta i en butik där du kan köpa kontorsmaterial nära dig. Annars finns det en HÄR och HÄR


Hoppas att svaret var till någon hjälp. Det var ganska svårt att hitta vanligt matt svart presentpapper. ♥








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.