Picture Light Strand Update

~
Kommer ni ihåg när jag för ett tag sedan publicerade DET HÄR inlägget? Bilderna jag använde då klippte jag ut från tidningar. Nyligen bytte jag ut bilderna till några som jag hittade på We♥It. 
 
 
När jag hade hittat bilderna jag ville använda lade jag in dem i GIMP och gjorde alla samma storlek. (500x500px). Efter det jade jag in bilderna i en Word-dokument och såg till att de fick nog med mellanrum för en vit kant. För mig rymdes fyra bilder på varje A4:a. 
 
Nästa steg var att skriva ut bilderna. Efter det plastade jag i dem i en lamineringsmaskin. Jag körde bilderna 2 gånger genom lamineringsmaskinen för att plasten skulle sitta riktigt bra. 
 
Till sist mätade jag alla kanter och klippte ut bilderna var för sig. 
 
 
Alla bilder jag använde finns på min We♥It-sida i kollaget "Blog"







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.