DIY - Personlig Almanacka

~
Eftersom 2014 snart är här fungerar inte kalendern för 2013 längre. Små almanackor är dock ganska dyra, och jag ville inte betala hur mycket som helst. 
 
Därför tog pappa hem en från sitt jobb, som jag fick gratis. Annars finns det också små, billiga (men inte så fina) kalendrar i närmaste butik där kontorsmaterial säljs. 
 
Jag lade ned lite tid och gjorde om kalndern till något personligt som jag aldrig skulle kunna köpa på en affär. Jag använde dessutom bara saker som redan fanns hemma. Totalt spenderat: 0kr. Yay!
 

 








Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.