DIY Gift Guide: Dad

~
I det här inlägget visar jag vad jag ska ge min pappa i julklapp. Dessa klappar behöver såklart inte bara vara för alla pappor där ute. 
 
 


 


 Mitt första tips är att rama in något personen du ska ge bort julklappan till gillar. Det kan vara ett hockeylag, en ölsort eller en artist. Här har jag målat Frölundas logga. 





Kommer ni ihåg när jag tipsade om en Firewood Tote i Veckans DIY's för ett tag sedan? Well, jag gjorde en sådan. HÄR hittar du inlägget där jag skriver om det här projektet. ↓
 
 

Ville bara säga att jag är ledsen för att det inte kommit upp några inlägg på några dagar. Det var lite stressigt med att få ihop allt till terminsbetygen som sattes i fredags. Men nu är det gjort och jag lovar att publicera som vanligt igen framöver. :) 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.