Veckans DIY's (Ramar)

~
Förra veckan blev det inget Veckans DIY's. Skolan och volleybollträningarna drog precis i gång och jag hann helt enkelt inte med. Men i veckan tänkte jag tipsa om olika fotoramar. 
 
1. Stick frame. Fin ram av grenar. Billigt och väldigt snyggt.
 
2. Wood Frame. Använd trägrenar för att göra en ram, men på ett annat sätt den här gången.
 
3. Photo Display. Använd en stor ram för att sätta massa små bilder i. 
 
4. Giant Polaroid Frame. Väldigt kreativ polariod-ram till bröllop, barnkalas eller andra minnesvärda stunder. 
 
5. 3D Frame. Superenkel och cool 3D-bild. 
(Okej jag fuskade lite, det här är inte en DIY på en ram, men jag var nästan tvungen att ha med den ändå!)
 
Jag har delat med mig av en fotoram gjord av sugrör. Kom till inlägget HÄR.







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.