Veckans DIY's (Cutepolish)

~
Den här veckans DIY tänker jag ägna helt åt Cutepolish och hennes grymma nagel-videos!

Här är mina fem favorit nageldesigner som hon har gjort!
 
1. Cupcake. Den här designen har jag gjort, och den är enklare än den ser ut. Jag fick hur många komplimanger som helst.
 
 
2. Kiwi. Jag vill bara äta upp den här designen, det ser så fruktigt ut! :)
 
 
3. City Skyline. Den här designen har jag inte gjort på naglarna, men jag tog inspiration av den till ett skolarbete jag gjorde till bilden. 
 
 
4. Chocolate Sauce & Sprinkles. En till mumsig nageldesign som är supersöt. 
 
 
5. Animated Cartoon. Dom här ser supercoola ut! Har inte sett något liknande förut! Måste testas.
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.