Veckans DIY's (Back to school)

~
Snart börjar skolan igen! Kan erkänna att jag är lite taggad, men helst vill jag att sommarlovet ska vara för alltid. Det kan vara bra att vara förberedd inför det nya skolåret. Denna vecka delar jag med mig av 5 videos på youtube som är relatierade till Back To School. 
 

1. Pencil Case. Du kan såklart köpa dessa ganska billigt, men dom blir ju mycket mer personliga om du gör dem själv. Dessutom kan du vara helt säker på att ingen annan har en likadan som du. 
 
 
2. Kawaii Pencils. Supergulliga pennor som gör skrivandet mycket roligare!
 
 
3. Ombre Glitter Binder. En pärm är alltid bra att ha. En glittrig pärm är ännu bättre att ha. 
 
 
4. Coaster Calendar. DazzleDIY visar hur du gör en snygg väggkalender för att hålla koll på prov eller andra viktiga händelser. 
 
 
5. Custom Notebook. Vill du göra en stilren och snygg anteckningsbok som piggar upp vilken dag som helst? Kolla in videon nedan. 
 
 

Håll också utkik efter fler "Back To School" projekt som jag kommer att göra och lägga ut på bloggen. De kommer dock att komma ut lite längre fram. 
 
Bara lite nyfiken - om du fortfarande går i skolan, vilket datum börjar du? 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.