Haul ♥

~
Idag tänkte jag lägga ut en Haul fast i textform. Jag visar saker jag köpt under semestern som är relaterade till bloggen. 
 
 
På Göksäter passade jag på att köpa massa färgat papper för 40:-. Hemma har jag redan ett set, men de är bara ljusa pastellfärger.
 
 
Mappar till skolstarten så att jag kan sortera alla papper. Det kommer snart en DIY upp på hur du kan göra dessa mappar snyggare och mer personliga. 10:- /st. 
 
Hittade dessa på Happy Price. Jag har en svart redan, men den håller på att ta slut. 10:-.
 
Har saknat resårband ett bra tag nu, men aldrig riktigt orkat gå och köpa det. Jag snubblade över dessa inne på Happy Price och bestämde mig för att köpa dem. 10:-/st.
 
Jag brukar ju göra armband rätt så ofta, de här låsen hittade jag på Panduro för 39:-.
 
Skissblock som jag tänkte kunde vara bra för att rita i när jag planerar vad jag ska sy. 30:- på Göksäter.
 
Mina färger från "Artist" har tagit slut. När jag hittade dessa på Happy Price för 25:- slog jag till direkt!
 
Åh vad länge jag letat efter en sådan här! 10:- Happy Price. 
 
Denna hittade jag på Göksäter. Letade inte efter den, men när jag såg den kom jag på att jag faktiskt behöver en ny låda att lägga alla mina "sy-grejer" i, den jag har just nu börjar bli för liten. 20:-.
 
Låt mig veta vad ni tycker om att jag lägger ut vad jag köpt! Borde jag göra en Haul i videoformat nästa gång? 







Kommentarer
Mizca

Jätteroligt att du lägger ut vad du köpt, speciellt för mig som också håller på att pyssla. Visste exempelvis inte att det fanns textilpennor, hade vart bra för mig ibland, köpte nämligen textilfärg för pensel.
Vart finns dessa braiga affärerna du besökt?

Svar: Textilpennorna hittade jag på Happy Price i Tanumshede. http://happyprice.nu/?page_id=86
Annars brukar de finnas i de flesta hobbyaffärer :)
Ida

2013-08-13 | 16:02:32
BLOG: http://www.mizca.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.