DIY - Stud Earring

~
Superenenkelt och kul. 
 
Så, jag hittade de här knapparna i en garderob, tyckte de var så fina att jag var tvungen att göra göra något av dem, så jag gjorde örhängen. 
 
Du behöver: 1-Tång, 2-Örhängen, 3-Knappar, 4-Limpistol
 
Som basen för örhängerna använder jag ett par gamla som jag inte vill ha längre, om du gör som jag se till att de är platta så att det blir lättare att limma ihop. Annars kan du köpa bas till örhängen superbililigt på Ebay.
 
Börja med att ta bort ifall det finns en sådan där ögla bak på knappen, jag använde tången och bröt bara lite i den, den lossnade väldigt snabbt. 
 
Sedan var jag ganska genrös med limmet och tryckte bara fast knappen. 
 
 
 
Och så var det klart! YAY. :) 
 







Kommentarer
Jennyfer

Snyggt! :)

2013-08-07 | 23:54:46
BLOG: http://jenkura.blogspot.com
Nadja

Smart att använda limpistol! Brukar alltid ta superlim men då lossnar de efter ett tag. Får testa det här istället :)

2013-08-08 | 10:43:09
BLOG: http://blamingnargles.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.