DIY - Wire Armcandy

~
Detta har jag sett en del på internet - att blanda in ståltråd i armbandet. 
 
 
Du behöver:
1. Sax 2. Papper 3. Ståltråd 4. Tejp 5. Pärlor (valfritt) 6. Penna 7. Tyg/Garn
 
 
Börja med att göra ett flätat armband av något slag. Jag använde mig av tygremsor men det går lika bra med garn eller tråd. En beskrivning på hur du gör armbandet ovan finns HÄR. Sedan knöt jag fast två pärlor. 
 
 
Själva ordet av ståltråd verkar svårt, men det är väldigt enkelt. Börja med att skriva det ord du vill ha i skrivstil på ett papper. Det kan ta ett tag innan du får till en version du gillar. Sedan är det bara att ta en bit ståltråd och följa efter det du skrivit. 
 
 
Sedan knöt jag fast ordet i resten av armbandet. KLART! 
 
Lycka till!
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.