DIY - Silver Metal Belt

~
Först och främst vill jag bara be om ursäkt  eftersom det var ett bra tag sedan jag uppdaterade bloggen. Jag har varit sjuk i en hel vecka, så förlåt. 
 
Men idag tänker jag lägga ut en DIY på ett metall-bälte. Något som är väldigt hett i modevärlden just nu, något som är väldigt enkelt att återskapa hemma. Materialen har de flesta nog redan hemma. 
 

1. Aliminiumfolie 2. Bälte 3. Tejp 4. Sax

 
1. Börja med att klippa ut en längd folie. 2. Lägg ut det på din arbetsyta och se till att den har önskad längd.
 
 
 
3. Lägg bältet på folien och vik den över på båda kanter på baksidan av bältet. 4. Tejpa fast folien. 
 
 
 
KLART! Det ser ju såklart inte lika bra ut som om du köper ett riktigt metallbälte, men från långt håll syns ingen  stor skillnad tycker jag. 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.