❤ TÄVLING ❤

~
Ja, nu kommer det en tävling, yeey!  Jag har fått en del frågor om jag gör gratis bloggdesigner, svaret på den frågan är NEJ. Jag har gjort det förut, men det slutade med att jag inte hade tid för någon fritid alls. MEN om du är sugen på en bloggdesign av mig, delta i denna. 
 
1a pris är en personlig bloggdesign. Du får bestämma EXAKT hur den ska se ut. Header, dropdown, footer, rundade hörn, skuggor o.s.v. Din önskan är min lag, heheh ^.^
 
2a pris är en färdig bloggdesign jag gjort. Om du vinner detta pris får du skicka tre valfria bilder att ha i headern till mig. Såhär ser andra pris ut ↓
 
För att se designen live, klicka HÄR.
 

Om du vinner något av priserna får du såklart mer information via mejl.
 
Regler: Kommentera detta inlägg och låt mig veta att du är med. Om du bara vill tävla om första pris, skriv också det. Glöm inte att ha med din e-post adress så jag kan kontakta dig i fall du vinner. 
 
Detta är inte obligatoriskt men om du följer mig på twitter, instagram eller bloglovin' eller skriver ett inlägg om tävlingen i din blogg har du större chans att vinna. I fall du gör detta, glöm inte att ta med det i kommentaren. Du har störst chans att vinna om du gör allt som står ovan. 
 
Tävlingen avslutas Lördag den 22/09 2012 klockan 18.00 (Om två veckor.) Vinnaren presenteras här på bloggen.
 
LYCKA TILL! ♥
 
 
 
 







Kommentarer
zophiaa

Jag är meeed :DDD

Vad heter du på instagram?
Älskar din blogg, så otroligt kul!

2012-09-10 | 18:37:03
BLOG: http://zophiasfoto.blogg.se/
zophiaa

Hittade dig på instagram, följer dig nu! @zophia00

2012-09-10 | 18:37:42
BLOG: http://zophiasfoto.blogg.se/
Sandra

Jag är meed om första priset :) vad heter du på instagram?

Svar: Va kul :) Jag heter tantbilly på Instagram.
Ida

2012-09-11 | 17:23:59
BLOG: http://wexie.blogg.se
tori

Tack för alla DIY tips du delar med dig av! :)
Älskar de.

Med i tävlingen.

Svar: Du fattar nog inte hur kul det är att få höra det, tack så mycket och lycka till :)
Ida

2012-09-11 | 20:35:49
BLOG: http://systrarnasstil.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.