Pärlade hörlurar

~
Jag fick en fråga från Bea, hon ville veta hur man gör pärlade hörlurar. Jag hade faktiskt inte hört talas om det innan jag fick kommentaren. Så jag sökte runt lite och kom på hur man gör. Jag skulle ha gjort det på mina hörlurar om jag hade haft pärlor. 
 
 
Det är ganska enkelt. Allt du behöver är pärlor, dina hörlurar och en sax. Det är lättast om du använder en nagelsax. Du klipper alltså upp pärlorna längs ena sidan och trär på dem. 
 
Superenkelt och supersnyggt! :) Jag ska absolut testa det när jag införskaffat rörpärlor.







Kommentarer
Bea

Åh, tack så jättemycket!!:) ha det bra!
Kram

2012-09-27 | 21:15:51
Ellis

Borde verkligen köpa jag också, har funderat på det lääänge!:)

2012-09-30 | 07:48:34

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.