I brist på annat

~
Som titeln säger, i brist på tid, fantasi och material kommer det inte upp en DIY innan veckans slut i alla fall. Men, det betyder inte att jag kommer dra ner på inläggen. Detta inlägg kommer i stället vara ägnat till bloggar, hemsidor och youtubekanaler som är DIY-relaterade, alla är dock engelska/amerikanska..whatever.. 
 
Här är mina favoriter bland internets kreativaste människor :) 
 


1. a pair & a spare. Supersöt tjej med massa kreativa och intressanta DIY idéer inom mode. Jag hittade just hennes blogg och kan inte vänta tills jag får riva ut hela min garderob för att testa på hennes projekt.
 
2. glitterNglue. Den här kvinnan har verkligen fantasi och ett öga för färger och former. Jag älskar hennes idéer och tips. Glöm inte att kika på hennes youtube-kanal här.
 
3. loveMeagan. Förutom att hon är gift och har en dotter har hon också en väldigt intressant blogg. Hon lägger inte bara ut DIY's för barn, utan också för oss andra.
 


 
1. AndreasChoice. Den här tjejen har jag redan skrytit på i ett tidigare inlägg men jag tycker defenitivt att hon förtjänar att vara med en gång till. Hon är helt underbar, på alla möjliga sätt. Nuff said.
 
2. MissGlamorazzi. Ingrid lägger ut skönhets- och modevideos, men förutom det också diy projekt, eller GIY som hon kallar det (Glam it yourself). Om du vill sortera ut alla GIY videos så har hon en spellista ihopplockad på sin kanal. 
 
3. Craftovision. Corinne Leigh är ASGRYM. Hon har en stark personlighet och vädligt bra idéer. Hon är kung med nål och tråd dessutom. Om jag var du, skulle jag inte tveka att klinka mig in på hennes youtubekanal eller blogg. 
 
Och sist men inte minst kommer några DIY appar för Andriod. Jag vet inte om de finns för Iphone. Och detta var ett oväntat tillägg i inlägget, därför har jag ingen såndär cool bild där det skulle ha stått "Appar". Ni får helt enkelt låtsas som om den är här. ^_^
 


1. Origami Fun. Ganska self explaned, en app med olika origami projekt.
 
2. Everybody! Scrapbooking. Du gör helt enkelt en egen scrapbook, vädligt kul att hålla på med när man har tråkigt :)
 
3. Do-it-yourself. Ja, bild saknas på denna. Det är en app med youtube videos samlade på samma ställe. Du måste alltså ha internetuppkoppling för att använda den, men det är superlätt att hitta det du söker efter här. 
 
♥♥♥~♥♥♥
 







Kommentarer
nicole kestola

tack så hemskt mycket för att du röstat, blir så galet glad, betyder otroligt mycket för mig, jag har länkat dig nu men glöm inte att gå in på din mail och aktivera dina röster! har du redan gjort det så behöver du inte bry dig, hihi! kram ♡

2012-09-08 | 14:42:37
BLOG: http://nikkki.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.