DIY - Scarf Organizer

~
Hej! Jag har fått in ett par röster på förra inlägget, super! Jag tänkte lägga ut denna DIY som en videotutorial men jag är superförkyld och har migrän också, så jag bestämde mig för att spara det till ett annat projekt. 
 
Den här DIYen hittade jag i alla fall på youtube när jag letade efter tips. Det är en riktigt smart idé. 
 
 
Det enda du behöver göra är att sätta fast ringarna (som du hittar på typ DollarStore) på galgarna och sedan hänga dina scarfar genom ringarna. Enkelt, snabbt och praktiskt :) 
 
 
Lycka till! ♥







Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

oh vad bra tips :D

2012-09-20 | 23:20:09
BLOG: http://adaras.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.