♥ DIY- Makeup organizer ♥

~

 
1. Klipp bort toppen på mjölkpaketet. Klipp sedan som jag gjort på bilden ovan - i en vinkel, eller bara rakt.
2. Mäta ut så mycket presentpapper som behövs för att täcka paketet och limma fast det. 
 
 
3. Vik in överflödet av papperet på både över och undersidan.
4. Tejpa in kanterna med svart tejp.
KLART! ♥
 
Jag gjorde samma sak med flingpaketet för att få ett lägre, bredare fack.
 


Nu väntar jag bara på att någon i familjen ska dricka upp en till mjölkförpackning så jag kan ha två lite högre fack ._.
 
Du behöver självklart inte använda detta till smink, den passar också utmärkt till skrivbordet för att ha kontorsaterial i. 
♥♥♥~♥♥♥
 







Kommentarer
cornelia c:

älskar din blogg! kollar den nästan varje dag, fortsätt så! ^^

Svar: Åhh, tack <3 Sånna här kommentarer gör mig så glad :)
Ida

2012-09-05 | 18:23:10
Anonym

lite tips som du kan göra och ladda upp :)

1. drömfångare
2. garnarmband
3. melted crayon art
4. rymdtröja (genom att spruta blekningsmedel på en svart tröja och föna efteråt)

Svar: Tack så mycket för alla tips, jag ska ha de i åtanke när jag funderar ut nästa DIY :)
Ida

2012-09-07 | 08:44:39
☆ ¸. • * ¨ * • ☆ Ying ☆ ¸. • * ¨ * • ☆

Gjort om designen, tagit bort allt gammalt och börjat om med bloggen. :] Ta en titt? ^^

2012-09-11 | 21:48:50
BLOG: http://yingzieh.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.