DIY - Tote Bag from a pillowcase

~
Hallå? Idag klockan tio hade jag tidsinställt ett inlägg som skulle komma ut, men det är inte uppe, vad hände egentligen? 
 
Aja, jag är jätteglad över att jag hittade detta tips på internet. Jag längtar sååå till jag får ett tillfälle att använda väskan. Idag kommer det inte ut en "steg-för-steg" DIY eftersom jag glömde bort att ta bilder under processen, klumpigt av mig..
 
 
Men i stället för en tutorial från mig på hur du gör väskan ovan lägger jag in videon jag tittade på för anvisningar. Here you go ↓
 
 
OCH, glöm inte att vara försiktig med saxen, jag tryckte in den i pekfingret under tiden jag gjorde denna DIY, så himla typsikt mig :( 
 
♥♥ LYCKA TILL! ♥♥







Kommentarer
zophiaa

När är design tävlingen avslutad? :D

2012-10-10 | 16:37:54
BLOG: http://zophiasfoto.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.