DIY - Sunglass organizer

~
Har ni också det problemet, att inte veta var man ska förvara solglasögonen? Well, here's the solution :) Jag har alltid  förvarat mina i en låda på mitt skrivbord, men det är himla opraktiskt ska ni veta. Så när jag såg att CutiePieMarzia hade lagt ut en väldigt kreativ DIY på sin kanal blev jag superglad!
 
Detta projekt är så enkelt så jag låter bilderna tala för sig själva ↓
 
Du behöver: Skokartongslock, sax, penna och dina solglasögon så klart :) 
 
Jag satte fast locket med dubbelhäftande fästkuddar men du kan hänga den på en spik också.
 
Nu kommer du lätt åt dina solglasögon där de hänger och de gör en fin prydnad för den delen.







Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

nice! :D Du är så kreativ!!

2012-10-12 | 11:36:18
BLOG: http://adaras.se
Hanna

Wow! super snyggt det blir ju! :D De kan jag få användning för hemma! :)

2012-10-20 | 20:40:01
BLOG: http://diy.blo.gg
Isak

Heej

2013-03-06 | 11:44:38

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.