DIY - Pimpad väska

~
Har du en gammal väska hemma som du tycker behöver en makeover? Här hittar du det perfekta projektet för att pimpa upp den. 
 
Du behöver:
- Tyg
- Sax
-Nål och tråd
- Knappnålar
- Väska
 
 
 
1. Börja med att klippa till hur mycket tyg du behöver för att täcka där du vill ha tyget
2. Vik in de överflödiga kanterna och nåla fast dem.
 
 
3. Ta nål och tråd för att sy fast tyget. Du kan använda symaskin för detta men jag kan tänka mig att det blir lite svårare att komma åt trånga ställen. Om du är en person som inte alls gillar att sy kan du använda textillim för att sätta fast tyget. 
 
 
LYCKA TILL!
 
 







Kommentarer
johanna

vad duktig du är :o:d

2012-12-02 | 10:59:53
BLOG: http://johannaj.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.