3 bilder från 3 dagar

~
Tre stunder fångade med mobilkameran från de tre senaste dagarna, här kommer de.
 
 
Såhär ser väggen ovanför mitt smink ut. Målningen jag just blev klar med och min nya fina kaktus som jag älskar mer än allt annat just nu. När jag kom ut ur affären tackade jag mig själv för att jag valde att bli kär i kaktusen när jag hade tillgång till bil och kunde köra den hem. Annars hade det blivit jobbigt. 
 


Premiär för mina docs så därför var de tvungen att impregneranananas (orkar inte googla det ordet ni vet vad jag menar hahah). Featuring mina favvo-shorts med blommor som jag köpte för 25 spänn i Thailand och noppiga leggings. 

 
Sedan har jag också ätit avokadomackor (but what's new?) och använt min Bullet Journal väldigt flitigt. Varje dag faktiskt. Planerar att göra både ett blogginlägg och en youtubevideo om detta (min bullet journal alltså.., inte avokadomackan..) när jag har testat den lite längre. 
 







Kommentarer
Jessica

Åh vad roligt att du också använder bullet journal! Älskar det! Jag har också planerat på att göra ett blogginlägg om det så fort jag har tid, haha :)

Svar: Jaa, ända sedan jag gav det en riktig chans har det förändrat mitt liv och gjort det så mycket enklare! :)
Ida

2016-10-11 | 13:29:44
BLOG: http://jessical.blo.gg/
Joré Dirgélaité

ahhh så tjusig kaktus! och vad kul att bullet journaling funkade för dig - jag är fortfarande lite kär i idén, men den verkade inte funka för mig.

Svar: Ja jag trodde faktiskt att det var en sådan sak jag skulle tappa efter någon vecka men nu har jag haft den i nästan två månader. Är så glad att det verkar funka för mig :)
Ida

2016-10-11 | 22:12:23
BLOG: http://jdfoto.blogg.se/
Miranda Björk fd. Östlund

Den där mackan ser ju löjligt god ut! :D

Svar: Den VAR löjligt god! ;)
Ida

2016-10-20 | 18:29:37
BLOG: http://mirana.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.