Top 3 Pinterest Boards: DIY

~
Jag älskar Pinterest och använder det varje dag för att hitta inspiration till blogginlägg, skolprojekt, diy's, stylingtips, sminktutorials o.s.v. Däremot hade jag i början lite svårt att hitta vilka personer och anslagstavlor jag ville följa, därför tänkte jag tipsa om mina tre favorit-anslagstavlor i olika kategorier. Vi börjar med diy's. 


Bloggaren Sugar & Cloth har en board där hon pinnar alla möjliga fina diyprojekt. Man kan se ett genomgående tema vilket är mycket geometriskt och färgglatt. Om du gillar att jobba med färg är denna anslagstavla något för dig. Och det bästa av allt? Den har över 1000 pins, så det är bara att scrolla på för evigt!



Detta är definitivt något för mig.
Jag älskar att göra om gamla klädesplagg eller sy nya för den delen. Den här anslagstavlan står NöBö bakom som är en fransk arkitekt, designer och smyckestillverkare. Jag rekommenderar även att kolla in resten av hennes boards där hon har samlingar med bl.a. logotyper, typografi och andra underbara saker!



Jenni
från bloggen I Spy DIY (som jag älskar!) har knepat ihop denna fina pinterestsamling som påminner väldigt mycket om den första jag tipsade om. Pastellfärger, gröna växter och geometriska former är temat. Jag har hittat sååå många projekt jag vill göra via denna board, förhoppningsvis gör du också det. 
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.