I min matkasse

~


Jag vet inte riktigt hur intressant av ett inlägg detta är för de flesta - men själv tycker jag att det är riktigt kul att se vad andra köper i matväg, jag är lite nyfiken av mig. Jag kan väl också lägga till att denna sväng till mataffären råkar se väldigt bra och nyttig ut, det ser inte alltid ut såhär hehehh...


Ruccola, tomater, citron, kiwi, kvarg och frysta hallon som jag alltid har hemma. Jag försöker att köpa så mycket som möjligt ekologiskt vilket kanske talar lite emot min studentbudget, men så länge man prioriterar rätt fungerar det!








Kommentarer
Sara Nygren [FOTO&VARDAG]

Jag tycker också sådana här inlägg är roliga för jag är så nyfiken ;)

2015-04-01 | 15:29:32
BLOG: http://saaera.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.