You always step to my girl

~
Idag är första dagen av semester, nu har jag gjort mina sju veckor av sommarjobb, känns så skönt men så.. tomt? Jag har ingenting att göra ju?! Har inte ens satt foten utanför ytterdörren i dag (vilket delvis beror på att det regnar, men..ah.) Så hittills har jag bara lyssnat på musik samtidigt som jag skrivit ner låttexterna, så himla produktivt Ida.


Den här låten har blivit en av mina favoriter sedan jag verkligen analyserade texten och förstod vad den handlade om - "Step" av Vampire Weekend. Att jag upptäckte denna låt har jag Hanna att tacka för, hon har btw bästa musiksmaken ever, just sayin'.
 
Äsch, det gör inte så mycket att jag inte gör något produktivt idag, ibland måste man bara få vara. 
 







Kommentarer
Sarah

Skönt me semester :)

2015-07-18 | 16:35:42
BLOG: http://CheerSarah.devote.se
Anonym

Åh jaJA bästa låten!! Och tusen tack, din musiksmak är riktigt bra den med! <3

2015-07-18 | 16:47:23

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.