New in | Emma S. - Cleansing Facial Wash

~

När min ansiktstvätt från The Body Shop tog slut förra veckan cyklade jag genast till apoteket för att köpa något nytt. Jag kände för något naturligt och simpelt som passar alla hudtyper eftersom min hy inte verkar vilja bestämma sig om den vill vara torr, fet, känslig eller normal. Då fick det bli denna från Emma S. Den kostade 149kr om jag inte misstar mig.
 
Har bara använt den i ett par dagar ännu men jag gillar den redan. Den skummar (vilket jag föredrar) och lämnar ansiktet rent men inte torrt. Min hy har dessutom inte reagerat helt galet på att det är en ny, främmande produkt. Jag håller tummarna för att denna ansiktstvätt fungerar för mig i långa loppet. Har du testat någonting från Emma S? Några rekommendationer?







Kommentarer
Sanna | Beauty & Design

Jag har också testat denna, men det var inte riktigt min typ. Jag tyckte det kändes som att använda tvål. Men det är tur att vi alla tycker olika :D

2015-07-08 | 15:19:08
BLOG: http://sannasrum.se
MATILDA

Aldrig testat den! Använder en från ACO just nu, gillar det märket :)

2015-07-09 | 10:30:18
BLOG: http://matildays.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.