I'm on Twitter

~
Semstern går bra hittills, förutom det dåliga vädret. Vi har lyckats få till en båttur, men inte mer än så. Förhoppningsvis klarnar det efter helgen. Jag tänkte bara kika in här och tala om att jag försöker bli aktiv på Twitter igen. Har haft en konto superlänge, och använde det mycket förut. Egentligen har jag som aldrig förstått mig på det, men tänkte att det kan vara bra nu när jag har en youtubekanal.
Så här kan ni följa mig på Twitter. 
Latest from my Weheartit. Har inte så många egna bilder från semestern ännu. 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.