Gårdagen i iPhonebilder

~
Igår tyckte nog folk i min närhet att jag var väldigt jobbig som skulle fota allt jag gjorde. Men jag fick den här idén om att dela med mig av hur en dag i mitt liv kan se ut, mycket mer intressant än såhär blir det det sällan. 



Jag hade sovmorgon till 11:50 (så nöjd med mitt schema i år). Därför avnjöts en god frukost på balkongen med en bok och en massa filtar. | Jag hade bara två lektioner där en av dem var foto. Där fick vi gå längs älven och öva på att ta svartvita foton, kul kul! 



Sedan på vägen hem från skolan blev det en liten selfie med solen i ögonen. Man kan inte se det, men jag svettas JÄTTEMYCKET på den här bilden. Man kan också ana min ganska nya, väldigt fina ryggsäck från Hype



Så fort jag kom hem satt jag mig ner för att rensa fem kilo blåbär som plockades dagen innan. Det tog ca tre timmar med hjälp från min mycket snälla rumskompis Johanna. | Sedan kom mamma hem från praktik och hon lagade köttfärssfyllda paprikor, väldigt gott var det. 

 
Efter middagen nämnde någon att vi har en väldigt fin köktapet i lägenheten, och det har vi ju. Därför blev det ett kort på den också. | Senare på kvällen gick jag och mamma på bio. Det blev The Man from U.N.C.L.E som var sååå bra! Rekommenderas varmt om man gillar action, komedi och bra plottwists. Ett plus för att vår svenska Alicia Vikander har en av huvudrollerna. 
 
Ja, det var min tisdag i veckan. En mycket bra dag om jag får säga det själv. 







Kommentarer
Sanna

härliga bilder :D

2015-08-26 | 13:23:56
BLOG: http://nouw.com/dreamspo
Nadja

Bokrecension när du är klar med den tack! :D

Svar: Självklart fixar jag det!! :)
Ida

2015-08-27 | 17:47:56

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.