Topp tre youtubers | Beauty Gurus

~
Som ni eventuellt redan vet tittar jag på youtube, väldigt mycket, alltså ohälsosamt mycket, alltså youtube är mitt liv. Därför tänkte jag dela med mig av mina favvosar i olika kategorier av youtubers. Först ut - beauty gurus! 

 
Shaaanxo | Bestämde mig väldigt nyligen för att prenumerera på Shannon, vet helt ärligt inte varför det tog så lång tid att hitta henne - hon är ju så duktig och sååå snygg, gaaahh! Tycker att hon alltid kommer med nya sminkningar, hon är liksom inte rädd för att exprimentera. Sedan skadar det ju inte att hon är från Nya Zealand och hennes dialekt är underbar! 
 
~ GlamLifeGuru | Tati lägger ut en video varje veckodag, så för det första är det aldrig brist på videos från henne. Hon har dessutom en väldigt bra variation på videos, allt från tutorials till first impressions och "what's new at the drugstore". Hon är den youtubern som jag tycker är mest informativ och verkligen berättar hur produkter fungerar.
 
~ KathleenLights | Och sedan till min absoluta favorit, underbara Kathleen! Det jag älskar med henne förutom att hennes tutorials är grymma, är nog hennes personlighet. Hon är alltid livlig, glad och rolig. Du behöver bara titta på en av hennes videos för att förstå vad jag menar. Har världens girlcrush på henne, hahah! 







Kommentarer
Tula Hansson

Alltså, din header! Så snygg, :D

Svar: Tack så mycket!! :D Vad glad jag blir!
Ida

2015-04-23 | 13:57:29
BLOG: http://tulas.blogg.se/

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.