DIY - Flying Ballerinas

~
Åh, vad jag älskar det här projektet. Graciösa ballerinor av papper som du kan framför fönstret



DU BEHÖVER: sax, penna, papper och snöflingor av papper. Jag visar dig hur du gör dem här under ↓
 



Jag sökte på "ballerina silhouettes" på Google och klickade fram några jag gillade. Sedan lade jag papperet mot skärmen och ritade av konturerna utan kjolen. 
 

Jag klippte sedan ut dansöserna. 


Sedan kan du klippa upp kjolen, trä den på din pappersballerina och tejpa igen den. 


För att hänga upp ballerinorna använde jag vanlig sytråd. Jag gjorde ett litet hål med en nål i huvudet på dem och knöt fast tråden. 

 
Om du hänger dem som jag, ovanför ett element kommer dem att snurra sakta av värmen från elementet. 
 
LYCKA TILL! ♥
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.