Veckans DIY's (Svenska bloggar)

~
Sökte runt lite på nätet efter svenska pyssliga och kreativa bloggare. Hittade dessa och valde ut ett av deras coola projekt de publicerat. (Klicka på bilden för att komma till inlägget.)
 
 
1. Smyckeshängare. På Rebbecas DIY har hon publicerat ett supercoolt sätt och organisera smycken. 
 
 
2. Dekorerad t-shirt. Detta är något som jag aldrig sett där ute tidigare, roligt, enkelt och supersnyggt!
 
 
3. Fodrad klänning. Makeityourown, som btw är en SUPERblogg om du gillar att sy, har publicerat ett inlägg med instruktioner och tips om du vill sy en egen fodrad klänninng.
 
 
4. Ljusfat. Så enkelt, och samtidigt så kreativt. Använd ett lock från en gammal glasbruk, måla den i en fin färg, och så var du klar!
 
 
5. Lampor. Här får du användning av dina gamla glasburkar igen när du kan göra lampor av dem. Tyckte denna DIY var superkul och intressant.
 







Kommentarer

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.