DIY - Sneakers med nitar ♥

~
Okej då, här kommer första inlägget med en DIY, exiting :) Det är lite jobbigt egentligen, allt det här med DIY. När jag surfar runt på internet eller går i en affär och hittar ett par snygga - exempelvis - converse kan jag inte undgå att tänka om man kan göra nästan exakt samma sak själv, mycket billigare. Och det är så med allt, överallt, hahah ^^. 
 
I alla fall, jag tittade in på Stayhard och hittade dessa underbara converse med nitar, sedan tittade jag på priset.. wow.. Så i stället funderade jag på om man kunde göra samma sak själv, och det är klart man kan.
 
 
Jag har nu inte testat detta än, men tänker ändå ge er tipset. Och om jag skulle beställa hem de där skorna och ett par nitar så ska jag naturligtvis göra en tutorial i bloggen. 
 
Jag har inte tagit med nitarna i priset eftersom de är så himla dyra på till exempel Panduro. Om du ska täcka båda sidorna av två skor får du räkna med minst 270:-. Jag skulle rekommendera att beställa hem från t.ex. Tradera eller Ebay, där de inte alls är dyra, men priset varierar ju. 
 
Om jag nu ska göra detta täcker jag nog bara utsidan av båda skorna, först och främst sparar man ju en massa nitar, och sedan är det ju ändå bara utsidan som syns i de flesta fallen. 
 
Conversen hittar du HÄR.
Den andra sneakern hittar du HÄR.
Panduro nitar hittar du HÄR (ej rekommenderat ^^) 







Kommentarer
Sandra ♥

de var grymt snygga! :)

2012-08-22 | 19:37:02
BLOG: http://sandrasphotoo.blogg.se
Hanna

Gillar initiativet på den här bloggen. Rolig idé!

Svar: Man tackar så hemskt mycket :D
Ida

2012-08-31 | 08:22:06
BLOG: http://hannaibland.blo.gg
DIYS

jag har också en diy blogg :D men med lite mer tips än bara diy också :D

kram

2012-09-24 | 12:36:05
BLOG: http://diys.blogg.se

WRITE YOUR COMMENT HERE:


name:


e-mail address:


blog address:


comment:

Trackback


» så trevligt att du hittade hit!
jag är en kaffeberoende boknörd med passion för grafisk design. här kan du läsa om sådant jag älskar och sådant jag tänker på. «




Ida Eriksson, 21
LULEÅ

mer om mig.